Veelgestelde vragen
Veelgestelde Vragen
Hieronder kan je veel gestelde vragen lezen die wij regelmatig krijgen van klanten.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Alle informatie over verzending en bezorging kan je terugvinden op deze pagina.
Ik wil mijn pakket laten opsturen naar een PostNL-punt, hoe doe ik dat?
Plaats jouw bestelling op de gebruikelijke wijze via de webshop. Nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen kan je contact opnemen met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Je doet dit eenvoudig door te reageren op de bestelbevestiging, dan hebben we direct alle gegevens bij de hand.
Wij proberen het pakket te versturen naar het PostNL-punt van jouw voorkeur, maar dat is niet altijd mogelijk. Kunnen we het pakketpunt van jouw voorkeur niet selecteren, dan sturen we het naar het dichtbij zijnde alternatief. Houd dus de Track & Trace code of de Mijn PostNL app goed in gaten.
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Wij bieden de mogelijkheid om een bestelling te komen afhalen op onze bedrijfslocatie in Amersfoort. Dit kan op woensdag en vrijdag tussen 10-12u en 13.30-16.30u. Maak hiervoor een afspraak met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Je doet dit eenvoudig door te reageren op de bestelbevestiging, dan hebben we direct alle gegevens bij de hand.
Kan ik bij jullie komen winkelen/passen?
Bij ons komen winkelen is helaas niet mogelijk, we zijn uitsluitend een webshop en geen fysieke winkel. Ook hebben we het helaas te druk om uitgebreide pasconsulten aan te kunnen bieden.
Wat wel mogelijk is dat je eerst een keuze maakt en een bestelling plaatst via de webshop. Je kan dan kiezen voor afhalen en langskomen bij ons magazijn. Je mag het artikel (tuigje/jas) dan zelfstandig even rustig passen op onze parkeerplaats of in de auto. Is de maat echt niet goed of lukt er iets niet, dan staan we uiteraard voor je klaar.
Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog iets toevoegen, kan dat?
Wij sturen twee mails over jouw bestelling, een bestelbevestiging en een verzendbevestiging. Heb je de verzendbevestiging al in je inbox? Dan is het pakket al verzendklaar gemaakt en is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen.
Heb je nog géén verzendbevestiging ontvangen? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Je doet dit eenvoudig door te reageren op de bestelbevestiging, dan hebben we direct alle gegevens bij de hand.
Ik wil een klacht/probleem melden, waar moet ik zijn?
Bij defecten of schade vragen wij altijd om foto’s op te sturen van het probleem. Neem bij voorkeur rechtstreeks contact op met onze klantenservice (info@dierenoppasamersfoort.nl). Het handigste is om te reageren op de ontvangen bestelbevestiging, zo hebben we direct jouw gegevens bij de hand. Wij willen verzoeken om in dit geval geen gebruik te maken van het contactformulier op onze website, want daar kan je geen foto’s uploaden.
Kan ik betalen met Klarna of Afterpay?
Wij bieden de volgende betaalmethoden: iDEAL, Bancontact en PayPal.
Op deze pagina kan je meer informatie vinden.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kan contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@dierenoppasamersfoort.nl.
Wij streven ernaar om alle mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.